Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2015 12:50 - Заек на фурна по ловджийски
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 1993 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 20.10.2015 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Спонтанно разхождайки се в Метро,решихме да купим заек,защото оказа се,че не сме опитвали такова животно...Бре,ами сега?Аз си признавам,че не съм готвила,но преди години съм яла печен див заек и задушен в два г линени гювеча.Нямам такива пособия и решавам да го пълня така както си знам.Вадя голямата тава и започвам...Ориз "балдо",лук на дребно,вода-на котлона.Махам-вътре:чер пипер млян,магданоз,половин пакетче масло.Посолявам месото,пълня,зашивам,т.е.забождам с клечки.Отвън:няколко цели гъбки вътре в тях масло,лук половин глава на едро нарязан,бахар шпиковам в зайчето,няколко картофа за сгъстяване на соса,който предполагам,че ще се получи,2 цели дробчета,които бяха в заека ,червена чушка на жулиени нарязана,няколко цели зрънца чер пипер,морковчета на кръгчета,останалия ориз от плънката-никога не уцелвам дозата-дафинов лист,поливам с вино една чашка и вода,малко масълце и на месото отгоре и....ПЕ,пече се час и половина-два...Това е,очаква се резултатът....imageimage



Гласувай:
1



1. donchevav - Обожавам заешко месо! Правя го г...
19.10.2015 22:43
Обожавам заешко месо! Правя го горе-долу като тебе, но в плънката слагам и изпържените /или сварени/ дробчета - и шпиковам с парченца сланинка и скилидки чесън - става по-сочно и пикантно. Но и така ми се струва, че е станало страхотно - и вече сигурно от него няма и костица:))))
Поздрави, скъпа Галя! Хубава вечер!
цитирай
2. to4ilka - Вени,драга Вени,
19.10.2015 23:45
Много хубаво стана,права си,аз май пропуснах в бързината да кажа,че го поръсих с чеснов прах от едно пакетче и маалко от чубричката "домазлък",така,че...поправка и не ме бийте!Много,много добре,можах да си гледам разни нещица във фейса и не се въртях,а манджичката си ставаше сама!Ей сега ще накарам дясната ръка до мен да качи една снимчица!Точно 5 човека и една порцийка в чинийка почерпих скъп човек!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 534627
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 700
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930