Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2015 12:03 - Сладко от малини
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 6842 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 06.08.2015 11:10


imageЗдравей ,Вени,слушам и изпълнявам!Дано да не е късно за автентичното ми сладко от малини!Много съм помагала и съм го правила с майка ми,защото имахме много малини в двора и се започваше-сладко,конфитюр,компоти,сироп-с варене и без варене,соковарки,какви ли не неща от този плод!Много важно е за сладкото да се подберат здрави,не разкашкани и добре узрели малини,не се мият,надявам се знаеш,вземаш съда,в който ще го правиш и го задънваш с плод,засипваш захар да се покрие и продължаваш с втори ред.Пак захар да се покрие и се оставят една нощ на студено,вари се сладкото на другия ден.Това е-нищо друго няма.Пак котлона на 2 примерно,пак една чашка вода и това чудо се топи полека-лека,заври ли лекичко,ночваш да му махаш пяната-там са малките листенца и прашинки,евентуално и пак пробата с чинийката и капчицата.Не го оставяй да ти се сгъстява много -около 1 час е тази галимация,дръпваш го после от котлона,половин лъжичка лимонтозу за консервант,лекичко изстива десетина минутки и го наливаш с черпака в абсолютни сухи бурканчета!Работата е там,че тези плодове имат много пектин-малини,ягоди,вишни по-малко и се сгъстяват доста след като изстинат,остави го редичко,че съм имала случай не мога да бръкна с лъжичката после в него!:))))Това е сладко,при което плодовете остават цели и сиропа е червен и прозрачен.Ако имаш много презрели и скашкани плодове се получава конфитюр-една обща маса от зрънца и сироп,готова за мазане на филийка.Начинът е същият,но резултатът е друг.Ако имаш желание ще напиша и интересен и хубав сироп без варене,при който витамините се запазват.Можеш да си го разреждаш лятото с вода и лимон и не ти трябва друго питие!Снимки другия месец като го направя!Който има желание и знае да ми напише рачел от тикви!


Тагове:   сладко от малини,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Благодаря, мила Галя, аз вече на...
23.06.2015 13:55
Благодаря, мила Галя, аз вече наредих да направят компоти и от тези малини, защото - права си - не могат да стоят до следобед. Излезли са 21 буркана, 1 бомбаж за радост на майстора - своевременно бил изпит. Но утре ще берем нови - и те се очертават голямо количество, ако изпреварим дъжда:)))) Ще се възползвам и от двете рецепти - за сладко и за сироп. Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528800
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031