Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2015 20:09 - Постен грах яхния
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 2705 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ура!Първите посадени от мен неща дават резултат!След като садихме,копахме,плевихме,загърляхме,поливахме,завръзвахме и какво ли още не,най-после имам грах за първото ми ЕКО-ядене!Грах,лук,копър,магданоз собствено производство!Доволна съм като слон!Специално за Хлорис-моята интернетска дружка постна манджорка!Почваме!В тенджерка лук надробен на ситно-бялата и зелената част,може и повече,настъргано морковче и грахец,малко олио и сол и забъркваме това чудо да омекне,добавяме магданоз и копър,малко доматки от буркан,еееее,няма да е съвсем постно,защото слагаме масло!Ама какво е постен грах без масло,то нищо не е!Малко водичка да ври там на ниска степен и като се съединят нещицата,поръсваме брашно,захлупваме тенджерката и изключваме!Това е!image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - И аз вече имам грах - ще пробвам ре...
03.06.2015 23:29
И аз вече имам грах - ще пробвам рецептата ти. Два пъти си варих и супа от калугерска бакла /оня грах, дето се готви с шушулките - както баклата - но е грах/. Много е вкусен, особено с млади картофки. Поздрави, мила Галя! Хубава вечер!
цитирай
2. to4ilka - Здравей,Вени!
04.06.2015 15:32
Драго ми е,че ме навестяваш!Няма време за сложни манджи-тез градини,тез градини!Как се лъже човек-покрай доматите-ха малко грах,ха моркови,е,то може ли без чубрица покрая-като поливаме,тя не иска кой знае какви грижи,ха тез картофи поникнали по терасата да не ги изхвърляме,я и тези тиквички,тикви,виж,останал на дъното на плика от хубавия фасул,дружката даде и сладка царевица-и тя поникнала,ееееее,ама то край няма!ненаситно е човешкото око,не остава време за готвене!
цитирай
3. marrta - ;)))
07.06.2015 20:05
Ехааа, и аз така обичам да съм доволна като слон, който се полива с хобот насред реката и пръска навсякъде весели струйки и пръски...направо слонодоволна! Много се радвам, че има венец цветец от грах на челото на твоите усилия и манджичка от същия в чинията! Честито и все така!
цитирай
4. donchevav - Има време за всичко - даже и за люб...
22.06.2015 06:57
Има време за всичко - даже и за любимото ти хоби, признай! Недей да виниш невинните домати...А градинката също трябва да е вид занимание по интереси, не омразно задължение. И знам, че и при тебе е така - недей да лъжеш хората:)))))))))
Поздрави с прегръдка, мила Галя! Аз отивам да връзвам и да чупя лози - че след бурята вчера е ужас А там - познай - малинки, ягодки Албион, почти готов касис, че и петровки вече, и късни череши и вишни, и ранни круши....ех, а ти мърмориш! Градината е живот в друг свят, в Рая:)))) А оттам трябва да тичам на училище - хайде него да не го сравнявам с нищо, много ще ти стане:)))))
Спорна и весела седмица, приятелко!
цитирай
5. to4ilka - Права си,
22.06.2015 09:06
Драга ми Венето!:))Нека кажа така,по Ботевски!Има време за всичко,и за хобито,и за зеленчуците,но с настъпването на тези топли времена я караме на сирене и домати!Съвсем престанах да готвя!Нищо ново не съм правила,дори за срамотите преминах на баници от готови кори-впрочем тук аз си ги дояждам,много съм го разглезила народа....Тук като че ли нямаше буря,но и аз ще прескоча до лозето,макар,че е на десетина километра,все пак да проверя как са доматите,че имах невързани...Добре,че се захлади,че пак да си туря тенджерката на котлона,но сега си правя пилешка супа,аз вече я написах...но....и сладко от ягоди!Ето какво не съм написала!поздрав най-сърдечен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528556
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031