Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2015 15:10 - Пълнена патица
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 3776 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 08.01.2015 10:04


imageimageДнес е Йордановден.Да им е честит на всички именници!Утре е Ивановден,имаме си именник...Сега ще постъпя по-хитричко...Купих патица от Метро,българска,това надделя при избора ми...никога не съм правила такава птица,решавам да се пробвам и съм замислила да я пека напълнена с ориз и малко каймица-вземам предвид думите на една дружка по блог,Жането,отвън съм намислила да я цопна върху кисело зелице ама тук-там и свински месца за разкош,та...я ми кажете това става ли и какви подправки да сложа?Снимки след утре
Продължавам с днешна дата...Отчет-напълних тази птица вземайки предвид всички предложения:според Жани съм сложила кайма вътре в плънката+ ориз+зелен лучец+половинка стар надребнен+млян чер пипер+чубрица+риган+една киселка ябълка на ситничко+магданоз пресен,уважих и мнението на снахата-полякиня на Вени-имам приятели в Полша,и в тяхна чест...Според Вени е завита птицата със зелеви листа,те впрочем вече прегоряха и ги смених с други,а отвън е само киселото зелица.Приятели,мазничка е,не слагайте свинско в зелето,не си струва,месо има предостатъчно,плънка също!Очаквайте продължение...
Готово!Се са!Пилето е готово,очакваме гости!
Впечатления:патицата няма бяло месо,вкусна е,внимавайте да не я оставите сурова или да я препечете,нужен е усет за печенето,аз я пекох от 3,30 след обяд до 7,30 вечерта.Стана,с поливане,завиване със зелеви листа и т.н.Доста е мазна,което може да се изреже от мазнината,ще бъде добре,което не може трябва да се обере преди добавянето на зелето и да се отдели,ами...това е,има вкус на дивеч,аз съм доволна от резултата!


Тагове:   пълнена патица,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Привет, Галя! Хубава идея! Направо ...
06.01.2015 19:57
Привет, Галя! Хубава идея! Направо си я представих тази сочна патица с препечена коричка, разположила се удобно върху канапе от любимото ми кисело зеле!
Аз обичам в зелето червен и черен пипер и чубрица /плюс 1-2 дафинови листа/. Можеш да завиеш патицата с листа от зеле - да не прегори и да си запази всичкия сок. На плънката с кайма пък слагам само черен пипер, но има много варианти, които ми харесват: с риган и мащерка; с пресен копър; с тарос/пресен/ и магданоз; за пуйка съм слагала и индийско орехче с 2-3 зърна карамфил.
А, да, снаха ми казва, че на плънката с кайма, независимо за каква птица, в Полша слагали няколко ситно нарязани листа от маруля и една ябълка, също ситно нарязана на кубчета – за да остане сочна плънката:) /снаха ми е полякиня и в момента са ми на гости:)))/ Аз по принцип й вярвам, но ти не си задължена:))))))))))) Поздрави и от двете ни! Весело изкарване на празника!
цитирай
2. to4ilka - Йеееее!
06.01.2015 20:48
Венита пПипелота Виктоалия Транспаранта...супер си!Ще направя всичко по указание,ще разръшкам килера да видя имам ли такива подправки,но това с увиването на патката с листа от зелето си е направо бонус!Нямаше да се сетя,потривам доволно с ръце и я изваждам от плика!Ще и видим сметката утре вечер,сега ще се боря с една тиква,разбих си хайвер,ще отворя от маринованото чернокопче,ще си замеся и питка ,но няма да е кашкавалената,нещо по-просто,само брашно,вода,мая и сол,т.е.хляб,купих си розе от един приятел-производител и...да дойде утрето!
цитирай
3. donchevav - Поздравления - на картинка изгл...
08.01.2015 15:19
Поздравления - на картинка изглежда чудесна /още по-хубав е текстът, който си й посветила- чиста проба кулинарна поезия или - както ти се изразяваш - истинска ода!/
Прегръдка, мила Галя! А днес почивай - след толкова подвизи в кухнята вчера:))))))))))))) Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528592
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031