Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2014 12:05 - Зелен фасул яхния
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 1691 Коментари: 1 Гласове:
2



Ха познайте кой е най-големият душманин на зеления фасул!Аз!Много го обичам всякак-и с месо,предимно телешко,и постен!Малко му се мръщеха децата като малки,но като постоянства човек,свиква се!Сега го обичаме всички,дори съм си консервирала 10 килограма това лято!Не мислете,че това е много-20 големи буркана си е нищо!Толкова лесно се готви и така спасява положението като вече си изчерпал вариантите за готвене...Нужно е само глава лук и голям морков нарязяни и задушени в малко растителна мазнина,и когато са почти готови се изсипва от буркана фасулът добре изцеден от водата,позадушава се около 30-40 минути,надробява се и 2-3 скилидки чесън,малко домати от буркан или доматено пюре,една лъжица червен пипер,долива се вода-колкото да облее фасулът и...чакате да стане!Аз слагам накрая и магданоз или копър,а когато се съединят нещата-10 минути някъде1поръсвам с брашно навсякъде равномерно и изключвам котлона.От парите това бръшънце става готово,а с това и манджата е готова за консумация.Обичам го с кисело мляко отгоре и в добавка още чесън счукан с оцет!Една мааалка забележка-не прекалявайте с доматите или пюрето-става кисел!Някой казва-сега са пости-ето ви вариант!image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Леле, този фасул колко душмани имал ...
03.12.2014 09:10
Леле, този фасул колко душмани имал - а аз съм сред най-върлите! Когато съм гладна и далече от дома, си мечтая за няколко шушулки зелен боб от буркан - толкова го обичам. Правя го обикновено на супа, а за яхния го използвам, когато готвя месо. Не знаех за поръсването с брашънце -мислех, че ще остане сурово...Ще опитам. Благодаря за хубавото постно предложение - много навреме преди Никулден! Поздрави, Галя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528897
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031