Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2015 10:56 - Мусака
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 2227 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 21.04.2015 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimageЕто това ястие го правя много рядко,защото постоянно спорим с моят съпруг как се прави...Той казва така и така,аз.еди как си и почти съм се отказала да го приготвям или пък като постигнем консенсус си измислям разни хитрини как да стане по-бързо,че...се ядосвам от това постоянно бъркане по тиганите!Работата е там,че ние сме от два различни края на България и всеки знае мусаката на своето детство!Започва се една....така я правят тук,аз:а такая правят при нас,а така я правят в Албания,в Гърция,в Турция...е-еее,аман,сега съм се ентусиазирала и рекох да напиша моя си рационализиран начин на правене...Кайма-кой каквато иска,лук,морков,магданоз,домати,чушка зелена,кой каквото му душа иска,сложете всичко това в тиганчето с малко водичка и разбийте да стане еднородна смес,ако искате дробете на ситно,ако не искате-недейте,все едно крайният резултат е един и същ,единствено доматите накрая,то е логично.Относно картофките:нарежете ги на колелца и ги запечете с олио и солчица на фурната.После,после ги разделете на две и изсипете по средата нашата смес,която като сте махнали от котлона сте напиперили,накимиончили,нариганчили,начубрицили,а бе кой каквото обича,която в крайна сметка от опитване е станала наполовина:)))) и пак другите картофи отгоре да се покрие.Става като лазаня между два слоя картофки!Сипете водичка и го бутвате да се пече!ПЕ-пече се,пече се около 20-30 минутки,дърпате го,правим заливката от 2-3 яйца и мляко-пак кисело или прясно,кой каквото обича,надробете в заливката магданоз и го връщате обратно да се допече!Това е!


Тагове:   мусака,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - Мусаката съм възпяла лично и лир...
20.04.2015 07:19
Мусаката съм възпяла лично и лирично, обичаме я всички у дома, но напоследък съм се изкалпазанила и нещо избягвам да я готвя, поне от есента не съм правила. Срамота направо. Иначе и аз всякак я приготвям, пробвам различни начини, а последно я правих в гювечета. Може и в голям гювеч!
цитирай
2. donchevav - Чудесна рецепта! Ще пробвам по този ...
22.04.2015 17:07
Чудесна рецепта! Ще пробвам по този начин - с предварително запечени картофки - отсега знам, че ще е по-вкусна от моята. А в мусаката обичаме и сминдух - такава беше рецептата на моята баба:)))) Прегръдка, мила Галя!
цитирай
3. to4ilka - Тенкс,Марта и Вени за отзивите
22.04.2015 17:50
МусТаката си я бива,не остана за другия ден,но не мислете,че сме Хали къркарии,просто ме нападнаха гости,на всички допадна много,а иначе всеки си я прави някак,сигурна съм,както съм сигурна,че не я изхвърляте,изяждате си я....
цитирай
4. marrta - направих я,
04.05.2015 07:43
тъкмо както си показала, само след като я залях, добавих тънки кашкавалени парчета, да я покрият...Това е огретен-мусака:)Харесаха я
цитирай
5. to4ilka - Огретен-мусака
04.05.2015 10:31
Марта,сигурно е станало много вкусно!Аз много обичам огретен и когато съм работила в завод,в стола един готвач го правеше много вкусен,без каймата то се знае,аз го обожавах,но така и не знам точно как се прави това нещо,а с кашкавала добре си се сетила,но...трябва всичкото да го консумираш наведнъж с дружина верна сговорна,остане ли за другия ден като го подгрееш този кашкавал,не ще ли стане твърд?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 532122
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930