Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 10:56 - Постно зеле
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 2279 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 23.02.2015 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimageХайдеее,пак сме на постни манджиции!Изтърколи се една година откакто рекох да си напиша манджорлята,които правя,.така де-за идните поколения...Днес съм си наумила да си сготвя постно зеле прясно,от това по магазините дето се продава в момента-македонско ли е,турско ли е,не е нашенско във всички случаи.Много ми е интересно има ли някой,който не знае да си направи такова ядене...сигурно няма!Само съм учудена от едно нещо-защо някои го готвят с лук?!Това ми е сигурно единственото ядене,което готвя без лук!!Дробите зелето на ситно както си знаете,отделяте дебелите жилки и ги изхвърляте,задушавате с олио и солчица,може и една кафяна чашка вода,но може и без нея-зелето сега и без това е водно,та водно,продължаваме нататък с червен пипер и смлени домати,нещо за аромат-чубрица,магданоз,по желание и...готово!Отивам да го направя!Успехи в постенето!Силня воля и инат!:)))



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Хубаво е да се пости - пречиства и ...
23.02.2015 18:05
Хубаво е да се пости - пречиства и тялото, и духа! Но е много личен акт - и всеки трябва да узрее за него...Не знам рано ли ми е, или съм закъсняла с този тип смирение и благочестие, но все не стигам до момента на осъзнато решение...Завиждам благородно на просветлените! Успех, мила Галя!
цитирай
2. to4ilka - Благодаря
23.02.2015 18:59
за пожеланието Успех,сигурно не е за готвенето,защото тази голяма тенджера вече я няма...,относно успеха в постенето...не съм просветлена,но съм от наборите-инатчии,та решавам да постя за собствено удоволствие...Който иска от тук живущите-да ме последва!Днес като за пръв път имах последователи,да видим утре!
цитирай
3. marrta - оххх, хубаво си сготвила ти, Точе,
24.02.2015 07:47
воля ще ми трябва голяааама, мъжете не признават никакви пости и не мога да ги храня със зеленце :( за жалост
Аз много обичам! Обичам зеленцето на салтка с морковки, но може и така приготвено... От една седмица мъдря постни менюта - относително постни, поне безмесни. Вчера правих нахутени кюфтенца, днес съм си наумила - магданозени! После може - оризови, от червена леща и булгур, гъбени и в този ред...но ще трябва и каймени със затворени очи да правя;(
цитирай
4. to4ilka - Здравей,Марта,
24.02.2015 09:52
Това с кюфтетата добре си го замислила,не се тормози-който иска да яде постно,и тук в хладилника има объркани с подправки пилешки шишчета,мислех си,че днес постното зеле ще бъде чудесна гарнитура към тях,но поглеж-няма го!Днес съм си наумила доматен сос да правя,че голям буркан отворих вчера,а иначе...това е като шоколадовите бонбони в килера-държим ги за каляване на волята!Нека ги има,но да не посягаме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 534539
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 700
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930