Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2015 00:54 - Соленки
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 2846 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 22.02.2015 00:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimageimageИдва денят за прошка.Ще дойде все някой на гости,дай,викам си нещо да направя.то се знае,че се прави баница,но май трябва да направя две,я по-добре пак нещо соленко,ама да може да се хапва и за мезе и за закуска,а бе изобщо когато искате,тогава!Измислих тези соленки дето ги правех доста често преди години,после престанах,че имат маргарин...Май доста често гледам из Нет-а ги правят,в разни варианти,има го и моят,но все пак-ето и от мен!Приготвяте си брашно от добро качество,настърган кашкавал 1 чаша,настъргано сирене 1 чаша,кисело мляко пак същата чаша и една чаена лъжичка сода бикарбонат в него и 1 кутийка от малките маргарин.Това са продуктите.Замесва се мекичко тесто и се оставя в хладилника няколко часа,дори може и цяла нощ.На сутринта се правят.В намаслена тавичка се нареждат соленките и се намазват с яйце и се поръсват с каквото имате-маково семе,сусам,ким.От тестото се късат 8 топки,всяка от които се нарязва на 8 секторчета и се навиват от дебелата към тънката част.Осем по осем-излизат около 64 броя.Вкусни са,но внимавайте с брашното да не станат много хлебни и не правете грешка като мен тази вечер-сиренето да е изкиснато във вода.Много безсолни станаха.По-добре солено сиренце!Хайде,това от мен!


Тагове:   соленки,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Такива вкусотийки правиш, а все се ...
22.02.2015 06:55
Такива вкусотийки правиш, а все се критикуваш! От скромност!:))))
И аз не съм правила скоро соленки....Дали пък да не ти ползвам идеята да заменя баницата с нещо по-функционално? Всъщност аз съм замесила вече тестото - за мекички за закуска и за питка довечера, и баница съм планирала, но защо пък да не направя и едни соленки - така, за през седмицата!
Благодаря ти, мила Галя! Приятно изкарване на празника!
цитирай
2. makont - Ехааа, ей сега грабвам точилката!
22.02.2015 08:09
Усмивки, чаровна владетелко на въпросния уред. Един виц от мен по темата: "Коледа е, мургавият българин Асан продава парче трамвайна релса и с парите купува точилка на жена си. Връща се ухилен, целува я и и поднася подаръка:
-Айше, виж какво съм ти купил, да точиш баници, тутманици на децата да праиш!
- Абе, Манго, к,ви ги вършиш? Ние пари немаме леб да ядем, ти мебели купуваш..."
Хубав и светъл празник!
цитирай
3. to4ilka - Благодаря ви,
22.02.2015 10:03
мили дружки,закъде без вас?Станала,не станала,бързам да видя кой какво е писал в Нет-а!Отговарям на двете ви,Вени,не си заслужава след като имаш мекици,питка и баница,недей,ще си вдигнеш кръвната захар с тези теста!По-добре е друг път да ги направиш,тези соленки!:)))Маконт,приятен виц,напълно съвременен,много ми хареса,и...да знаете,никак не съм владетелка на точилката,въпреки,че имам няколко в къщи.Има къде,къде по-от мен знаещи и можещи,но обичаме разни такива точени и месени неща...И да си призная,аз не съм се научила да точа с точилка кори!Представете си,колко съм далеч от ник-а!Поздрави от мен за двете ви,и искам прошка,че...понякога се шегувам лошо,надявам се да ме разбирате!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 532540
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 700
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930