Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2014 18:20 - Чомлек новогодишен
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 2327 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 31.12.2014 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ей,този народ се съсипа да готви,ей!То пълнени пуйки ли не щеш,то свински рибици ли не щеш,то ....какво ли още не!Ето и брат ми-какво ядене си измислил за Нова година-красота!А бе много е ходил,много видял,много е опитвал деликатеси не само у нас,но и навсякъде по света!То и талант си е нужен за готвенето,ама...той си го има-по наследство!Бързо!Вадете каления гювеч и започвайте да нареждате:най-отдолу празени "пръчки"на по десетина сантиметра нарязани,подправки-цели зрънца чер пипер и бахар,по-нагоре турете и дафиново листо,картофки-ако са по-малки-цели,ако ли не-на две половинки нарязани,после и два-три моркова на едро нарязани,в средата едно телешко джоланче,ако ли не-телешко месце на едри парчета нарязано,гъби-не ги режете,отгоре пак картофки,суха чушка ако имате,полейте с малко винце,малко салца от бурканец,червено пиперче го намажете и налейте водица,ама не много-като за 5-6 часа на слаб котлон.Това е!Вашата манджа е готова,захлупвайте и на котлона!Една подробност за калените съдове-отначалото на слаба степен да се загрее цялата съдина,после на силно да заври и после пак на слабо до края!image


Тагове:   Чомлек,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Е-хе-е-е-е! Това ще бъде моят фа...
31.12.2014 19:07
Е-хе-е-е-е! Това ще бъде моят фаворит! Точно каквото обичам: праз, цели картофки, гъби, дафинов лист, бахар и зърна черен пипер - и любимият ми джолан - тъкмо за тази работа съм си оставила два незамразени! Евентуално за другата серия празници след седмица:))) Благодаря ти за идеята, моят гювеч е малко по-различен /с бамя и син домат, но винаги ми се е искало нещо не толкова ориенталско, по-леко:)))/.
А ти си истински поет - толкова информация, така леко и ведро, така интересно и с чувство за хумор поднесена - голям съм ти фен на стила, да знаеш! А брат ти, ако на половина е наследил всичко това, което имаш ти - е страхотен! Поздрави го! Весело посрещане на Новата година - живи и здрави и много щастливи през настъпващата 2015 година! Прегръдка!
цитирай
2. to4ilka - Радвам се,че ти е харесало
31.12.2014 19:31
това ястие на брат ми!В момента съм "Всичката Мара втасала и седнала да се занимава с блога си!"Те и аз така!Миксера ми се развали докато разбивах яйцата за тортата,ходих да купувам нов,в момента торта правя,ядене готвя- и то загоря-все някой ме търси-ту по телефон,ту на скайп,брат ми се похвали какво са сколасали да сготвят и...аз седнах да го публикувам!Благодаря за високата оценка на стила ми,старая се да е не само полезно,но и приятно!До нови срещи в 2015-та!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528848
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031