Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2014 12:45 - Маринован чернокоп
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 12261 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 06.12.2014 12:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес е Никулден.Хората се приготвят за празника,правят си разни домашни вкусни работи,а аз с какви дейности се занимавам!Ами какво да правя,не се намира всеки ден такава хубава едричка риба за мариноване!Изкуших се...Отидох за тарама хайвер да си купя да си разбия,а то гледай какво си намерих!У нас обикновено става така-за едно тръгнеш,друго си купиш!Та...изчистете си рибка по желание-аз например съм взела чернокоп,но каква друга съм правила:трицона,сафрид,скумрия,заргана,паламуд,а бе каквато намеря прясна,все става!Хубаво и плътно я засолете с едра морска сол,стои от 6 часа до 18-повече никога не съм държала риба в сол-зависи от едрината и.Тази например я държах 10 часа.След това я поизтръскайте,ако трябва я поизмийте и я покрийте с оцет.Тук внимавайте да не прекалите-ако нямате домашен,този от магазина,който си е химия трябва да го разредите 50:50 с вода.Толкова,колкото сте държали рибата в сол-наполовина дръжте в оцет.Е,при мен се получи 8 часа,но оцетът ми беше домашен винен.След това изцеждате водата и сгорещавате растително масло.В празен буркан нареждате рибата по-плътничко,бахар и черен и червен пипер на зърна и дафинов лист изсушен за аромат.Заливате с олиото и изкарвате въздуха от буркана.Запечатвате както е топло и в хладилника!може да се консумира след няколко дни,а неотворена изтрайва месец-два!В хладилник!Това е!Направих снимка и се постарах да е сред красиви неща,че някой някъде не ми беше харесал снимката!мисля,че не е това най-важното,но...нека да е естетично!Воаля!
image



Тагове:   маринована риба,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Здравей, Галя! За хайвера - пържен е ...
07.12.2014 11:21
Здравей, Галя! За хайвера - пържен е много крехък, хрупкав и вкусен. Можеш да го оваляш в брашно, но можеш и така да го изпържиш. Но трябва да е прясно изваден от рибата, иначе има тежък дъх.
Идеята за мариноване на риба много ми хареса. Като отида в Несебър, непременно ще си направя прясна морска риба така. Въпросът ми е дали тази рецепта е подходяща и за речната риба. Поне два пъти в седмицата ми носят дебна речна риба - дребна-дребна – по 20-30 см. дълга, някъде по 150-200 г едната: кефал, скобар, червеноперка, мренка, едър оклей. Чудя се вече какво да го правя - все във фризера, фризера - не остана място за прасето:))))) Но ти си морско чедо...едва ли ще знаеш нещо за консервирана речна риба:))))
Благодаря ти за интересния постинг! Хубав ден! Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 531774
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930