Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2014 16:09 - Пиле фрикасе
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 3190 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 29.11.2014 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хелоу!Ето ме пак!Имах гостенка.Леля Петя ми беше на гости-комшийка,приятел и душеприказчик,човек,много видял и много знаещ...Стана дума как се готви фрикасе...Все става на бучки,все нещо не е наред,а уж просто ядене.Даде ми идея какво да готвя днес.Имах в хладилника голям деликатес-домашно пиле,хубаво фермерско масло,чисто брашънце без примеси,хубави яйца с оранжев жълтък и фермерско мляко,ама наистина като домашното!А-ха,дояде ли ви се вече?И какво направих?Сварявате си месото със всичко,както си му е редът-една глава лук,настъргано морковче,чер пипер цели зърна,сол,целина ако имате заедно с главичката и тя настъргана на ренде и китка магданоз.Това е всичко,което слагам винаги на кокошите варива и интересно,винаги стават с различен вкус!Ха сега,кажете,не е ли магия?Като ви е сварено месото от сутринта,за обяд става много бързо фрикасето.Слагате на сухо в една по-дълбока тенджера или касеролка 1-2 дървени лъжици брашно и с нея препичате брашното да не мирише на сурово.Махате от котлона и добавяте бучка масълце и приготвения бульон като непрекъсната бъркате с тел за разбиване.Връщате на котлона на слабо и да заври-1-2 минути.готово!Махате от котлона,едно лимоново резенче на четири разрязано не е лошо да добавите за вкус и правим застройката.Това е едно яйце с половин бурканче кисело мляко.Връщаме обратно като бъркаме непрекъснато и фрикасето става бяло,бяло!При поднасяне слагаме от тази каша и накъсваме бялото месо в порцията!Това е моят начин за тази гозба и никога не става на бучки!
image
image


Тагове:   пиле фрикасе,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Обожавам фрикасе!
29.11.2014 22:13
Аз добавям и сиренце, след като го махна от огъня, за разкош. Усмивки!
цитирай
2. donchevav - И аз обичам сирене в този сос. Слагам ...
01.12.2014 18:10
И аз обичам сирене в този сос. Слагам го след отнемане от огъня - така, на по-едри бучки. Обожавам фрикасе! Благодаря ти за тази рецепта, аз използвам препечено брашно + масло в други рецепти, най-вече за каши, тук правя нещата по обикновения начин, но ще пробвам твоя! Поздравления за стила - твоят маниер на лековато-хвърковато отбелязване на най-съществените факти, както и чувството за хумор, много ми допадат! Поздрави и усмивки и от мене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 532299
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930