Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2011 22:05 - Какво е реферал?
Автор: borekumo Категория: Други   
Прочетен: 20311 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.04.2011 22:06


Реферал идва от английското „referral”, което идва от „referr” или в превод „пренасочвам”. Това е човек, който сте насочили към съответният PTC сайт. Този сайт Ви предоставя линк, чрез който да "пренасочвате" потребители. Когато някой се регистрира чрез Вашият линк, този потребител се води Ваш реферал. Рефералите изкарват пари за Вас. Вие печелите от тях толкова, колкото те печелят за себе си. Ако аз съм ваш реферал и днес изкарам 1$, то и Вие изкарвате 1$ без да сте правили нищо.


Колко мога да изкарвам от реферали?
 Преди малко сметнахме, че средно без реферали, човек изкарва 6$ на месец. Представете си че имате 10 реферала, от които всеки изкарва по 6$ за месец.
 10 реферала х 6$ + Вашите 6$ = 66$.
 Тази сума е без ограничение.
 Единственото Ви ограничение идва от броя на рефералите Ви.
 Ако имат, ще изкарвате 60$, ако имате 100 - 600$.
 Разбира се, тези суми са при абсолютен максимум на активни реферали, но съвсем спокойно със 100 реферала можете да изкарвате между 200 и 300$ на месец (както е и в моя случай).
 Как се добиват реферали?


Това е най-дългата, но и най-важната секция в темата


Има два основни начина човек да се сдобие с реферали – да си ги намери сам или да си ги закупи от съответния PTC сайт. Има и друга опция, с която може да се сдобиете с реферали - като ги наемете под наем за един месец от съотвения сайт. Такава опция предлагат тези два PTC сайта:


 1) Покупка на реферали:

Всеки сайт продава собствените си потребители (тези, които не са регистрирани към никой) като реферали, като от това докарва основните си приходи. Цената на рефералите варира между 1-2$, като тя зависи от количеството, което желае да закупи потребителя. Има един основен проблем при покупката на реферали – никога не можем да сме сигурни какъв процент от закупените реферали ще бъдат активни потребители – този процент може да е 0, може да е и 100%. Всичко е само до късмет. Обикновено активните реферали в пакета са 30-70%. Този метод е най-бърз, най-удобен и най-лесен от всички, но за сметка на това е и най-скъп. В рамките на нормалното е парите инвестирани в съответния пакет, да бъдат възвърнати за 20-30 дни.

2) Лично набиране на реферали.

Има много и най-различни начини, които ще опиша според сложността им и нужните инвестиции за осъществяването им.

- Най-простият метод, при който не се изискват никакви инвестиции, освен време и търпение, е привличането на приятели. Обикновено могат да се привлекат до 10, максимум 20 познати, тъй като повечето хора са песимистични спрямо работа и заплащане по интернет , а и парите им се струват смешни.
 - Следващият метод, който също не изисква инвестиция, е поставянето на рефералният линк в подписи във форуми. Подписът във форум представлява съобщение, което се появява всеки път, след всеки пост, който е направил потребителят във форума. Трикът тук може да се опише с простата фраза „Думите продават”. Тъй като подписа трябва да е кратък текст или банер, той трябва да привлича вниманието, трябва да предизвика интерес. Подходящи за използване са недовършените изречения, както и въпроси. Нужно е само потребителят да кликне на предоставения му линк, след това всичко зависи от неговото желание. Дори и най-виртуозният текст няма как да предизвика достатъчно внимание,ако не бъде видян.
 Следващата стъпка в този метод е честото участие във форуми. На първо място форумите не трябва да са каквито и да е – не може да рекламираме подобен сайт в медицински форум. Тъй като нужните форуми са за маркетинг, реклама, онлайн доходи и др., това не е проблем, защото те са много на брой. Има два начина да се участва подходящо във форум, така че рекламата да се вижда от достатъчно хора и да си заслужава усилията:
 1. Да се създаде тема, която се очаква да бъде популярна.
 2. Да се отговори първи на тема, която се очаква да бъде популярна.
 Добре е потребителят да има поне минимални познания по темата, в която ще участва.

Най-важното е резултатите да си заслужават усилията, затова е нужно често сами да пускаме тема или да отговаряме първи – така рекламата ни няма да се загуби сред много страници, а ще бъде там на първо място и ще се набива на очи.

Най-важното - не спамете!

- Следващото ниво е рекламирането на рефералният линк в други сайтове. Тук вече се намесват инвестиции, понякога сериозни , понякога не, но планирането е задължително. Повечето хора просто си плащат рекламата в няколко сайта и чакат резултати – в такъв случай резултатите често са плачевни. Най-подходящите рекламни площадки са други PTC сайтове – можем да сме сигурни, че аудиторията е подходяща, няма нужда от допълнително таргетиране, но все пак това не е всичко.

Рекламирането в PTC сайтове е два вида – за посещение на сайта, който рекламираме, или за регистрация. За регистрация на потребители се заплаща около 10 пъти повече, но често има по-голям ефект отколкото посещението.

Рекламата на посещения дава най-добри резултати, когато рекламираният сайт е слабо познат или нов – шанса потребителите на рекламната площадка да не са регистрирани в него се увеличава драстично, както и резултатите от рекламата ни.

Другият важен елемент е постоянното присъствие – рекламирането в по-големи количества и на няколко различни платформи, би донесло най-добрите резултати – дори първия път, когато потребителят е видял рекламата да не се е регистрирал, с всеки следващ път и място, където я види, възможността той да се регистрира се увеличава драстично.

Повечето хора използват повече от един PTC сайт и рекламирането на всеки линк поотделно, би излязло прекалено скъпо. Този проблем се решава чрез изграждането на собствен сайт – сайтът не е нужно да има някаква по-специфична идея може да съдържа няколкото линка, но това ще доведе само до загуби.

За предпочитане е, а и не много сложно за изпълнение, потребителят да си направи един средностатистически сайт (може да е и с готова програма), в който включва линковете, обяснения за всеки PTC сайт, в който участва, снимки на плащанията за достоверност и много други. След това остава само рекламата на този сайт, като разликата с предишната подтема е, че тук рекламираме повече от един линк едновременно. Много важно тук е и регистрирането на изготвеният от потребителя сайт в по-известните търсачки, за максимализиране на резултатите.

Ако се затруднявате - за връзка: Skype : money4clicks








Тагове:   ТРИ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: borekumo
Категория: Други
Прочетен: 43224
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930